Obserwatorzy

niedziela, 21 kwietnia 2013

i wear my sunglasses at night

Uff... Rok szkolny już skończony! Teraz tylko matura przede mną i "to co w życiu najlepsze" się skończy. Chciałabym bardzo, żeby nadchodzące wakacje były najwspanialsze, żeby moje wszystkie plany wypaliły. Ostatnie tak długie wakacje w moim życiu, szkoda, bo lubię poleniuchować ;-)

W związku z nadchodzącym latem, szukam okularów przeciwsłonecznych, które będą praktyczne i będą też ciekawie wyglądać jako dodatek do stroju. Przewertowałam Internet w poszukiwaniu jakiegoś ideału i... ZNALAZŁAM! Jedyne, co mi nie pasuje to ich cena. Są to okularki z Burberry i kosztują całe 775 złotych. Uwielbiam złote dodatki, biżuterię, bransoletki, więc urzekł mnie od razu ich kolor.

Burberry - 775 zł

Niestety nie będę mogła sobie na nie pozwolić, chyba musiałabym zbierać cały rok z moją skłonnością do wydawania pieniędzy, więc albo znajdę coś podobnego na allegro czy gdziekolwiek, albo będę musiała zadowolić się czymś innym. Inne inspiracje:
TOPSHOP (od góry): 16£, 14£, 18£, 20£, 18£



RAY BAN (górne), H&M - 24,90 (dolne)



Słoneczka H&M - 24,90



Przeglądając propozycje sieciówek stwierdzam, że w tym sezonie zdecydowanie królują jeszcze pastele i wzory zwierzęce. Połączenie złota z czernią także jest bardzo popularne. Niedługo muszę się wybrać na jakieś okularkowe polowanie, bo słoneczko się spisuje i przygrzewa jak trzeba! Wspaniale ;-) Już niedługo postaram się dodać mój debiutancki post z outfit'em!

xoxo

          

3 komentarze:

  1. ależ Ci tych wakacji zazdroszczę...
    ja uwielbiam okrągłe okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena tych okularów przewyższa wszystko, nigdy bym tyle nie dała :). Kochana życzę Ci powodzenia na maturach ♥
    Pozdrawiam, Berries

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na debiutancki outfit :) ! I życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :).

    OdpowiedzUsuń